H SGA ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α.Ε. ανακοινώνει μια ακόμα σημαντική συνεργασία με το ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ για την υλοποίηση του έργου Ανάπτυξη αναβάθμιση των Πληροφοριακών Συστημάτων του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Η νέα σημαντική συνεργασία έρχεται να προστεθεί στην ήδη μακροχρόνια επιτυχημένη συνεργασία με το ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.

Αντικείμενο της σύμβασης είναι η αναβάθμιση της ψηφιακής υποδομής του Επιμελητηρίου, η υποδοχή και εξυπηρέτηση αιτημάτων των επιχειρήσεων – υπηρεσία μίας στάσης - (one stop shop), και η παροχή εξειδικευμένης επιχειρηματικής πληροφόρησης και συμβουλών.

Σκοπός του έργου είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η βελτιστοποίηση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει το Επιμελητήριο στις επιχειρήσεις, με αμφίδρομη επικοινωνία και δημιουργία ενός δικτύου υπηρεσιών υποστήριξης και πληροφόρησης των επιχειρήσεων. Από τη μια θα παρέχει στο Επιμελητήριο το μηχανισμό διαχείρισης, δημοσιοποίησης επιχειρηματικής πληροφορίας και προβολής αυτών και από την άλλη στα μέλη του την δυνατότητα απομακρυσμένων υπηρεσιών, με άμεση και αμφίδρομη επικοινωνία. Προβλέπεται η δημιουργία ενός κομβικού σημείου συνδεδεμένου στο Internet που θα βρίσκεται στο G-Cloud (web hosting) για την ασφάλεια και λειτουργικότητά του.

Η Συνοπτική περιγραφή των παραδοτέων:

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ

 

1.1.         Αναβάθμιση του ΟΠΣ του Επιμελητηρίου σε σύγχρονη τεχνολογία cloud, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον εσωτερικής

οργάνωσης, που θα αποτελέσει την βάση για την παροχή απομακρυσμένων υπηρεσιών προς τα μέλη του Επιμελητηρίου. Όλες οι βάσεις δεδομένων θα βρίσκονται στο datacenter (g-cloud) με συγχρονισμό με τον dataserver του Επιμελητηρίου, ως εναλλακτική επιλογή, της εσωτερικής λειτουργίας του Επιμελητηρίου

 

1.2.         Αναβάθμιση της ψηφιακής πύλης του επιμελητηρίου (portal), έτσι ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις νέες τεχνολογίες (υπηρεσία livestreaming)

 

1.3.         Ανάπτυξη του portal σε mobile περιβάλλον (application), με online ενημέρωση αυτού από το web portal, για περιβάλλον i-phone & android.

 

1.4.         Δημιουργία ενός σύγχρονου και ευέλικτου μηχανισμού επικοινωνίας και ενημέρωσης των μελών του επιμελητηρίου και άλλων φορέων,

χρησιμοποιώντας όλα τα κανάλια επικοινωνίες e-mail, sms μηνύματα σε viber/WhatsApp κλπ, για την μαζική αποστολή στοχευμένων - εξατομικευμένων ενημερώσεων.

 

1.5.         Στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του Επιμελητηρίου θα αναπτυχθεί, με την βοήθεια ενός ψηφιακού τηλεφωνικού κέντρου, ένα σύστημα καταγραφής όλων των συνομιλιών των μελών με τα στελέχη του Επιμελητηρίου.

 

1.6.         Υποσύστημα ηλεκτρονικής διεκπεραίωσης όλων των συναλλαγών των Επιχειρήσεων - Μελών με το Επιμελητήριο.

 

1.7.         Την online αίτηση συμμετοχής σε εκπαιδευτικά σεμινάρια που διοργανώνει το Επιμελητήριο, με δυνατότητα online πληρωμής, παρακολούθηση εκπαιδευτών και αιθουσών, έκδοση στατιστικών, τήρηση ιστορικού αρχείου.

 

1.8.         Την online αίτηση συμμετοχής σε συνέδρια – εκδηλώσεις που διοργανώνει το Επιμελητήριο, με δυνατότητα online πληρωμής, έκδοση στατιστικών, τήρηση ιστορικού αρχείου.

 

1.9.         Πλήρη online ενημέρωση των επιχειρήσεων για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν για την διοικητική τους εξυπηρέτηση (π.χ. αδειοδοτήσεις κλπ). και αφορούν στην κεντρική δημόσια διοίκηση, την περιφέρεια, τους ΟΤΑ, τους ασφαλιστικούς οργανισμούς κ.α. Η πλατφόρμα θα λειτουργεί και σε mobile (application) για περιβάλλον i-phone & android.

 

1.10.      Δυνατότητα online υποβολής αιτήματος, για περιπτώσεις που ο ενδιαφερόμενος επιχειρηματίας, δεν βρίσκει την ερώτηση που τον ενδιαφέρει στην προηγούμενη βάση δεδομένων (knowledgebase).

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

 

2.1.         Συλλογή περιεχομένου επιχειρηματικής πληροφόρησης για την διοικητική εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων μελών του Επιμελητηρίου

 

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

 

3.1.         Data server

3.2.         Εξοπλισμός για την δημιουργία της υπηρεσίας livestreaming

3.1.         Ψηφιακό τηλεφωνικό κέντρο

Μοιραστείτε αυτή τη δημοσίευση: